Het is bijna zover - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Marah - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Marah - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Blijf op de hoogte en volg Marah

16 September 2015 | Nederland, Ermelo

Nog maar 2 dagen!! Aanstaande vrijdag vlieg ik om 15.15 vanaf Schiphol naar Paramaribo. Het heerlijke is wel dat ik hier de kou achter mij mag gaan laten want daar is het op dit moment rond de 34 graden Celsius. Wel een gek idee dat ik nu mijn zomerkleding inpak terwijl ik op dit moment een trui draag omdat ik het koud heb.

Veel spullen liggen inmiddels klaar, maar ik moet ze nog steeds in mijn koffer leggen, haha. Op één of andere manier is die stap nog best wel heel erg groot. Ik denk omdat het dan zo definitief wordt dat ik vrijdag vertrek.
Het voelt dan ook heel dubbel. Ik heb ontzettend veel zin om te gaan, want ik kijk hier natuurlijk ook al meer dan een half jaar naar uit, maar toch vind ik het ontzettend spannend. Ik weet ook nog helemaal niet wat mij te wachten staat en wat ik precies mag gaan doen in het meisjesinternaat. Ik hoop daar zaterdag antwoord op te krijgen. Dan ga ik namelijk kennis maken bij het meisjesinternaat. Wat klinkt dat dichtbij zeg als ik dit zo opschrijf.

Met deze blog wil ik proberen om jullie op de hoogte te houden van mijn reis. Ik ga natuurlijk proberen zoveel mogelijk verhalen te schrijven en foto's te delen!:) Als je een mailtje wilt ontvangen als ik weer een verhaal heb geschreven, laat het dan even weten. Dan kan ik je toevoegen aan mijn e-mail lijst.


  • 16 September 2015 - 11:22

    Lida De Wit:

    Hele fijne tijd in Suriname ! Groet Lida.

  • 17 September 2015 - 21:06

    Gerda:

    Marah, geniet van de reis. Heel veel plezier toegewenst.
    Groeten Gerda

  • 18 September 2015 - 12:45

    Everien:

    Lieve Marah,

    Wat een avontuur, meid!
    Uit ervaring weet ik hoe het daar is: warm, mooi, geurig, en heel anders dan Ermelo!
    Je zult binnenkort regelmatig moeten verdedigen warom je niet bent getrouwd en nog geen kinderen hebt!
    Geniet van deze ervaring, en als je heimwee krijgt koop dan een Cadburry chocoladereep, troost je geheid! Wel senl opeten, anders smelt ie!

  • 20 September 2015 - 14:45

    Ineke Venema:

    Hallo, wil je mij toevoegen aan je e-mail adressen? Ik ben vreselijk benieuwd naar al je ervaringen.

  • 20 September 2015 - 14:55

    Ineke Venema:

    Ik begrijp uit je snelle reactie dat je zit te internetten. Ik had al eerder een berichtje geschreven maar dat is denk ik niet goed gegaan. Wat een belevenissen in enkele dagen!
    Je moet , als je het nog niet hebt, een geweldig incasserings vermogen gaan ontwikkelen. Maar onze ervaring in Roemenie heeft ons ook geleerd dat tijd voor niet-Nederlanders ,iets heel anders is dan voor de mensen in het land waar je te gast bent!
    Dus houd de moed erin. Heb je je citytoer al gehad of is die gewwon verlopen?
    Nou ja, Paramaribo zul je ongetwijfeld toch wel leren kennen.
    Tot de volgende e-mail. Kus en een knuffel voor jou.

Verslag uit: Nederland, Ermelo

Suriname

Vrijwilligerswerk in Suriname.

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2016

Inmiddels weer in Nederland

06 December 2015

Grensverleggend

23 November 2015

Update:)

02 November 2015

Blanche Marie zonder Blanche Marie

17 Oktober 2015

Bigi pan en nog veel meer
Marah

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 3741

Voorgaande reizen:

18 September 2015 - 16 December 2015

Suriname

Landen bezocht: